A visszatérő ügyfél hatalma

„Üdvözlöm, emlékszik még ránk?” Hangzott egy kellemes hang a telefon túlvégén.
„Önök segítettek nekünk a CRM rendszerünk hibáinak kijavításában még 3 évvel ezelőtt.”

S ekkor beugrott! Valóban így történt, sok esélyt nem láttunk rá, hogy komoly projectet kerekítsünk belőle, ám az világos volt az első percben, hogy a cég komoly bajban van a meglévő rendszerük súlyos hibái miatt.

Kijavítottuk hát a hibákat, hisz értünk hozzá, s mindez csupán 4 órába került a cégnek összesen.
Megköszönték és még hallottam egy elejtett mondatot, mely szerint „ezt bizony muszáj lesz lecserélni a közeljövőben.”

Most, hogy ennek eljött az ideje, ránk gondoltak. Akkor is beszélgettünk a lehetőségekről, most is szívesen megtesszük, hisz így dolgozunk, ez mindennek az alapja: kötetlen ötletelés és a lehetőségek áttekintése.

Szerintem ezúttal is tudunk majd segíteni!

www.amtech.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük