„Üdvözlöm, emlékszik még ránk?” Hangzott egy kellemes hang a telefon túlvégén.
„Önök segítettek nekünk a CRM rendszerünk hibáinak kijavításában még 3 évvel ezelőtt.”
S ekkor beugrott! Valóban így történt, sok esélyt nem láttunk rá, hogy komoly projectet kerekítsünk belőle, ám az világos volt az első percben, hogy a cég komoly bajban van a meglévő rendszerük súlyos hibái miatt.
Kijavítottuk hát a hibákat, hisz értünk hozzá, s mindez csupán 4 órába került a cégnek összesen.
Megköszönték és még hallottam egy elejtett mondatot, mely szerint „ezt bizony muszáj lesz lecserélni a közeljövőben.”
Most, hogy ennek eljött az ideje, ránk gondoltak. Akkor is beszélgettünk a lehetőségekről, most is szívesen megtesszük, hisz így dolgozunk, ez mindennek az alapja: kötetlen ötletelés és a lehetőségek áttekintése.
Szerintem ezúttal is tudunk majd segíteni!
