Milyen sokszor fordul elő -s nem csak az informatikában- hogy nem értjük amit a másik fél mond, igaz?
Ő persze érti, hisz ez a szakmája, ám nekünk nem, így csak nézünk nagy szemekkel. Viszont fontos lenne, hogy értsük, hisz adott esetben szükségünk van az illető által képviselet cég szolgáltatására, termékére.
S végtére ezért beszélünk vele pont: mert ő nála van a szaktudás, tőle várjuk a segítséget.
Mit teszünk ilyenkor végül? Köszönöm, még gondolkodom akkor…
(na ebből sem lesz üzlet)
Következésképp figyeljünk rá tudatosan, hogy a másik fél vajon érti-e amit mondunk neki, több lett-e azzal, hogy meghallgatott minket?
Mert ha nem, akkor csak egymás idejét vesztegettük, ami ma már szinte bűnnek számít 🙂
Mi ezt képviseljük és jók a visszajelzések! 🙂